Warning: A non-numeric value encountered in /home/businesm/domains/mamabiznesowa.pl/public_html/wp-content/plugins/eu-cookie-law/class-frontend.php on line 106

Nieważne, czy jest wrzesień, czy rozpoczynamy Nowy Rok, czy już mamy ferie,  to i tak każdy z nas czeka na wakacje. Tym bardziej, że kiedy za oknem -10 , a Ty kochasz ciepło, to po prostu planowanie wakacji to najlepsze, co można zrobić 😉

Każdego dnia zmagamy się z problemami i stresami, bo wiadomo codzienność bywa różna,  jednak zawsze zapracowana, czasami pełna wyzwań. I dlatego … czekamy na te kilka dni, kiedy odrywamy się od codziennych zmagań, obowiązków i odpoczywamy. Ja, jak pewnie każdy, chciałabym, aby wakacje trwały choć ze 3 miesiące, tymczasem musimy się nacieszyć tygodniem, czasami dwoma i wykorzystać ten czas najlepiej. Nie możemy pozwolić sobie więc na niesprawdzone miejsca, testy i kolejne próby.

Musi być, a przynajmniej robimy wszystko, aby było idealnie.

Każdy z nas ma inne wyobrażenia i priorytety. Ja sama przyznaję, że przez wiele lat nasze wakacje wyglądały bardzo podobnie. Najważniejsze dla mnie było ciepłe morze i wygodny hotel. Było wygodnie i bezpiecznie, co przy małych dzieciach jest po prostu najważniejsze. I tym samym cały pobyt mijał nam na plaży i przy basenie. Jednak dzieci rosły i przyszło olśnienie! Wakacje można przecież zorganizować inaczej!. Nie musimy rezygnować z plażowego relaksu i wodnych przyjemności, ale możemy wkomponować w te nasze wyjazdy coś jeszcze … zwiedzanie, poznawanie, delektowanie się odwiedzanymi krajami 🙂

Chcieliśmy doświadczyć czegoś więcej, zwiedzać europejskie zabytki i na własne oczy zobaczyć najpiękniejsze miejsca w Europie.

I wtedy wszystko się zmieniło. Wybierając miejsce nie sugerowałam się już tylko ilością basenów, ale również połączeniem i komunikacją z okolicznymi miastami. I dzięki temu od ubiegłego roku jest już zupełnie inaczej. Podróżujemy w najpiękniejsze rejony Włoch, zwiedzamy, smakujemy i pokazujemy dzieciom świat nie tylko z perspektywy basenu hotelowego 🙂

Naszym odkryciem okazały się kempingi oferowane przez Vacansoleil.

Oferta wyjazdów jest niezwykle szeroka, ponieważ proponują kempingi we wszystkich częściach Europy. Każdy znajdzie miejsce dla siebie, ponieważ kempingi mieszczą się zarówno przy największych miastach, np. w okolicach Paryża, czy też w spokojniejszych rejonach wielu europejskich państw.

20180629_164804

W tym roku wybór był prosty. Po raz kolejny Włochy. Dlaczego?

Włochy, ponieważ jeszcze jest mi ich mało, bo kocham wszystko co włoskie, włoskie jedzenie, język, włoskie morze, plaże, miasteczka, zabytki, włoskie wino i oczywiście uśmiechniętych ludzi. To moje miejsce na ziemi, gdzie najlepiej odpoczywam, gdzie słońce świeci mocniej, gdzie smaki czuć intensywniej, gdzie wspólne chwile cieszą bardziej.  Niezależnie, czy skręcimy w prawo, czy w lewo, to zawsze mamy pewność, że znajdziemy piękną uliczkę, klimatyczną kawiarenkę i najlepsze na świecie lody 🙂

W tym roku nasz wybór padł na kemping Laguna Village, który położony jest w północnej części Włoch. Wybierając kemping zawsze sugerujemy się tym, co możemy zwiedzić w najbliższej okolicy. Cel jest jasny. Kilka dni wypoczynku na plaży i na basenach oraz kilka dni zwiedzania tego, co we Włoszech najpiękniejsze. I tym razem było podobnie. W planach była Padwa, Verona i kilka mniejszych okolicznych miejscowości, na czele z urokliwym Caorle.

20180704_133905

Czy nadal kempingi mnie zachwycają?

Oczywiście, że TAK!!!

Nasze wakacje na kempingu to najlepszy pomysł jaki mieliśmy. Każdy nasz pobyt na kempingu z Vacansoleil, nie ma sobie równych. Od ubiegłego roku tylko tak chcemy podróżować, odpoczywać i zwiedzać 🙂

Co więcej i to warte odnotowania, wakacje na kempingu, łączą wszystko to, co najlepsze  w podróżowaniu a do tego oznacza przystępne ceny.

Tak, ja –  panna wygodna, jeszcze kilka lat temu nigdy, absolutnie nigdy, nie dałaby się namówić na wyjazd na kemping. Z prostego powodu. Kemping kojarzył mi się z kempingami z mojego dzieciństwa, czyli nocowaniem w małych namiocikach, gotowaniem na kuchence gazowej, korzystaniem z publicznych toalet i łazienek, które delikatnie mówiąc pozostawiały wiele do życzenia. Tak właśnie było …. Kiedyś.

Ale to już przeszłość. Dziś mamy XXI wiek i firma Vacansoleil oferuje europejskie kempingi na których jest światowy poziom.

Dziś wakacje na kempingu oznaczają  prawdziwy luksus. Do wyboru mamy namioty i domki, jednak to nie są namioty z moich koszmarów. Obecnie namioty przypominają domek, są duże, mają łózka, szafy, wyodrębniona kuchnię i rewelacyjną infrastrukturę jeżeli chodzi o łazienki, toalety, pralnie. Dla tych, którzy preferują jeszcze wygodniejsze opcje są różne domki. Wszystkie je jednak łączy niezwykła funkcjonalność i wygoda. Nasz domek to model Bali, który przeznaczony jest dla 5 – osobowej rodziny. W tym malutkim z pozoru domku mieści się wszystko – 2 sypialnie, kuchnia, jadalnia, łazienka i WC. Do tego wszystkiego wszystkie luksusy, czyli kuchenka, lodówka, mikrofalówka, w pełni wyposażona kuchnia, klimatyzacja. Do tego oczywiście obszerny taras, na którym stół, gdzie rano piliśmy kawę, po południu jedliśmy włoskie makarony a wieczorem graliśmy w karty i czytaliśmy książki. Dzieci delektowały się naturalnymi sokami z pysznych owoców, a my … a jakże by inaczej … włoskim winem 🙂

Ten domek to idealne miejsce na wakacje dla całej rodziny. Klikajcie TUTAJ, aby zobaczyć, jakie formy nocowania oferuje Vacansoleil 🙂

20180708_065138

20180708_064738

20180708_064156

20180708_064213

20180708_064057

Mam nadzieję, że już Was przekonałam, a jeżeli nie, to czytajcie dalej, ponieważ fajny domek na kempingu to dopiero początek. Wychodząc z domku czekają na nas kolejne atrakcje. Wyjazd z dziećmi rządzi się swoimi prawami. Odradzam wyjazdy na kwatery prywatne, w ustronne, ciche miejsca, ponieważ zamiast odpocząć, będziemy szukać sposobów na zajęcie dzieci. Na kempingu nie mamy tego kłopotu, ponieważ tutaj są niezliczone atrakcje dla najmłodszych i tych trochę starszych.

Co kochają dzieci? Wiadomo, że wodę!

Nikogo więc nie zaskoczę, jeżeli powiem, że dla moich dzieci największą atrakcją były baseny, z piękną wodą, zjeżdżalniami, mostkami. Ale to nie wszystko. Jeżeli baseny nie wystarczą, to zapraszam na piękną, szeroką, piaszczystą plażę, gdzie można bawić się w wodzie, budować zamki z piasku, oraz wypożyczać sprzęt pływający, aby robić wycieczki wzdłuż brzegu. Każde dziecko będzie szczęśliwe 🙂

20180707_112148

20180707_112021

20180707_112108

20180629_164843

Po atrakcjach wodnych życie na kempingu dopiero się rozkręca. A na nasze dzieci czekają place zabaw, zabawy, gry, konkursy prowadzone przez animatorów oraz wieczorne dyskoteki i przedstawienia dla dzieci. Uwierzcie mi, że dzieci się nie nudzą, że ciągle są zajęte, że ciągle gdzieś pędzą, ponieważ kemping sprzyja nie tylko wypoczynkowi, ale również nawiązywaniu nowych, międzynarodowych znajomości.

Zadowolone dzieci, a co z rodzicami?

Wiadomo, że szczęśliwe i zadowolone dzieci, to wypoczywający rodzice 🙂

Ale kemping to wygodne wakacyjne życie. Nie musimy się martwić się …….. o nic. Kemping oferuje  doskonale zaopatrzony sklep, w którym kupimy włoskie wędliny, sosy, a przede wszystkim pyszne, świeże pieczywo. Jeżeli nie mamy ochoty codziennie gotować, albo mamy ochotę posmakować prawdziwej włoskiej kuchni, to gości kempingu zapraszają włoskie restauracje. My dzięki temu poznaliśmy smak pysznego makaronu z małżami, czy krewetek.

20180705_191016

W tak oto minęły nam cudowne 2 tygodnie włoskich wakacji, kiedy to pływaliśmy, opalaliśmy się, zwiedzaliśmy, dzieci biegały a ja czytałam książki. Czy czegoś więcej nam potrzeba 🙂

Tak. Aż się rozmarzyłam 🙂 Pora wracać do naszej zimy, w końcu trwają ferie 😉

Za nami piękne wspomnienia, a przed nami kolejne wyjazdy … może Włochy, a może zupełnie inny kierunek, w końcu tyle jeszcze jest pięknych miejsc w Europie. Jedno jest pewne, już nie hotele, już nie kwatery prywatne, już tylko kempingi z Vacansoleil 🙂

20180707_191912

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.